banner web repka slavomir
 
Komunálne voľby 2022 z pohľadu kandidáta. Ako som ja osobne prežíval kampaň a stretnutia s voličmi

Komunálne voľby 2022 z pohľadu kandidáta. Ako som ja osobne prežíval kampaň a stretnutia s voličmi

Ďakujem všetkým obyvateľom Pezinka, ktorých som počas posledných troch mesiacov stretol v uliciach, a s ktorými sme sa porozprávali o Pezinku. Pezinčania ste úžasní a máte prehľad o tom, kde Pezinok je a kde by ste ho chceli posunúť.

Začnem mínusami, ktoré vidím ja
► Prvé a hlavné mínus je ignorácia voličov zo strany vedenia mesta a dnešného konateľa Pezinskej televízie, terajšieho primátora mesta Pezinok Ing. arch. Igora Hianika. Tým že televízia platená z peňazí obyvateľov nezrealizovala diskusiu s kandidátmi v akomkoľvek formáte je pohŕdanie obyvateľmi a hanba.
Ak si k tomu pripočítame, že Igor Hianik, terajší primátor podporuje v kampani dnešnú Viceprimátorku Máriu Wagingerovú, ktorá 4 roky tohto obdobia stála verne za primátorom, dáva tušiť katastrófu.
 
► Druhé mínus je rozdelenie obyvateľov do skupiniek jednotlivých kandidátov a tie na seba bežne útočia. Nie zverejnením nejakého dokázateľného faktu, ale iba tak z rozkoše. Jednoducho nie si v našom košiari, si náš nepriateľ.
 

Ako potom títo ľudia chcú SPOLUPRACOVAŤ?

 
 navrat k hodnotam logo farby 300
Toto logo som mal na podpisových hárkoch a je k tomu názov "Návrat k hodnotám". Je to presne to, čo mňa prezentuje, aj napriek tomu, že denne žijem na internete a vidím, že internet nám práve tieto hodnoty zobral:
slušnosť,
rešpekt,
úctu,
akceptovanie iného názoru
a iné.

Pre mňa to bola kampaň od augusta, keď sa začali zbierať podpisy a skončila sa dnes večer mojim stretnutím s voličmi (obyvateľmi mesta Pezinok) v malej sále Domu kultúry. 

Je nás 8 kandidátov na primátora, ale okrem mňa nikto nenašiel odvahu si zvolať takéto stretnutie obyvateľov. Prenájom malej sály stojí 190 €. Pri sumách za kampaň v desiatkach tisíc, nikto nedal peniaze do voliča, ale do billboardov a reklamy.

Ako môže chcieť byť ktokoľvek primátorom mesta keď nemá odvahu sa s obyvateľmi stretnúť bez gulášu, bez držkovej, bez pizze, bez pečeného býka a samozrejme bez piva a nealka zadarmo.

Prečo, pre Boha prečo? Mám tomu chápať tak, že sa bojíme voliča?
 
Ja som za posledné 3 mesiace kampane osobne stretol cez 2800 voličov, s ktorými som sa rozprával. S niekym 3 minúty, s inou skupinou 30 minút. Počas troch mesiacov po celom Pezinku. Možno aj vy ste ma stretli na elektrickej kolobežke, ako zbieram podpisy, alebo ako roznášam letáčiky. 
 

Krátke RESUME

 
  • Na kolobežke som po Pezinku cez kampaň nabehal cez 411 km
  • Kilometre autom nemám odčítané
  • Stretol som sa s viac ako 2800 voličmi (foto)
  • Na uliciach som strávil 61 dní (od hodiny do 7 hodín)
  • Orientačne som tomu venoval cez 160 hodín
  • Používal som 6 druhov letákov
  • Kampaň ma nestala viac ako 2000 € 
pocitadloZaznamenal som si stretnutie s každým obyvateľom, ktoré trvalo viac ako cca 3 minúty.
 
 PREČO IBA 2000€?
Lebo som si dal pôvodný plán, že do kampane investujem maximálne jednomesačný plat primátora, pretože do kampane (zo zákona) dávame IBA svoje (rodinné) peniaze a som presvedčený, že investovať jednomesačný plat, aby som mohol robiť pre Pezinčanov je klasický "desiatok" pánovi, ale investovať (napr.) polročný, alebo ročný plat primátora už je špekulácia.
 
Ozaj nie som blbec, aby som platil 20, 30, 40, 50, tisíc EUR, aby som bol primátor. 
A spoliehať sa, že obyvateľ to zaplatí, je scestné a cez čiaru, lebo obyvateľ to nie iba zaplatí, ale neskutočne draho PREPLATÍ.
Okrem toho je to stále lotéria a to už je hazard.
 
 
Čo mi kampaň dala?
 
V princípe som sa vo svojom živote už so všetkým v rôznych obmenách stretol, čo som zažil v kampani.
 
Zhrniem to do pár bodov.
 
► V každej etape života a hlavne vtedy, keď potrebujete pomoc sa nájdu jedinci, ktorí najbližších pár rokov budú vaši priatelia. Nikdy ich nie je veľa a ak sa sami zamyslíte koľko máte ozajstných priateľov, ktorým poviete všetko o sebe, tak mi dáte za pravdu.
► V každej etape života nájdete v okolí ľudí, ktorí vám podhadzujú polená pod nohy.
► V každej etape života máte ľudí, ktorí sa práve keď to potrebujete, boja k vám priznať - "lebo susedia".
► V každej etape života máte tých čo vám fandia, ale aj tých čo vám nefandia. 
► V každej etape života máte ľudí, ktorí vás podceňujú.
► V každej etape života máte ľudí, ktorí vás odrádzajú.
► V každej etape života sterávate ľudí, ktorí vás ohovárajú.
Na týchto mi dal jednu múdrosť môj ocko. Slavo, ak pred Tebou niekto ohovára niekoho druhého, NEVER MU. Nebude dlho trvať a bude ohovárať Teba. Je to proste zlý človek, s ktorým musíš žiť, ale nemusíš mu do budúcna veriť. 
► V každej etape života stretneš ľudí, ktorí sa k tebe verejne nebudú vyjadrovať, ale v súkromí máš ich plnú podporu. A na týchto ľuďoch stavaj akýkoľvek rozvoj komunity. Sú to ľudia s vlastným rozumom, ale pre svoj život nepotrebujú "konflikt" (viď. body vyššie). Toto je gro, základ spoločnosti a je to aj väčšina spoločnosti. A toto je moja cieľovka.
 
Bola to dobrá skúsenosť, bolo to potvrdenie toho, že ešte stále dokážem ísť za svojim cieľom, že si dokážem napísať dobrý plán a viem ho dodržať a cieľ dosiahnúť.
Mojím terajším cieľom je byť dobrým primátorom
kráľovského mesta Pezinok
sestka kampan
a  tým človekom, ktorý spojí to, čo sa v posledných 12 rokoch rozbilo. Vzťahy, ekonomika, plánovanie, vízia a ciele.
 

Záver

 Jedno slovo sa opakuje. ĎAKUJEM
 
► ĎAKUJEM každému, s kým sme si vymenili navzájom nejaké slová. Či už kdekoľvek v kampani, alebo vo večerných diskusiách. Aj s večernými debatami je vás cez 3000 ľudí.
► ĎAKUJEM každému, kto mi vyjadril podporu hoci aj úprimným úsmevom.
► ĎAKUJEM každému, čo ma ohováral, lebo toto ma posilňuje v boji proti všeobecnému úpadku ľudských hodnôt. (Roboty na tomto poli je veľa)
► ĎAKUJEM každému, čo chápe, že ak napíšem nejakú potvrdenú pravdu, tak to nie je ohováranie, ale informovanie.
► ĎAKUJEM každému Pezinčanovi, ktorý mi dal podpis do kampane a ktorý verí, že človek bez väzieb na Pezinských oligarchov môže OPRAVIŤ Pezinok.
 
► ĎAKUJEM všetkým voličom, ktorí sa rozhodnú, že v sobotu pôjdu voliť.
Je mi jedno, komu dáte svoj hlas, hlavne, že pôjdete voliť, lebo to je jediný deň, kedy máte moc v rukách.
 
 sestka kampan

Dovolím si aj poučenie

 
1. Kampaň sa nerobí na Facebook-u
2. Kampaň nerobí míňanie veľkých a hlavne cudzích peňazí v kampani
3. Kampaň nerobí podceňovanie protihráčov
 

KAMPAŇ sa robí medzi voličmi v uliciach 

 
 PANORAMA pred volbami
repka
 

Pomaly je presne a presne je rýchlo.

 
 

 

Oblasti, ktorým sa budem venovať

Výrazná ZMENA sa dá dosiahnuť:

- zmenou myslenia
- zmenou personálu
- zmenou pracovných postupov
- zmenou zvykov
- zmenou a pretrhnutím starých väzieb
 
Najlepšie všetkými spolu
 
volby slavomir repka white 260
 
 
 
 
aktualne letaky download
 
Free Joomla templates by Ltheme